11 Mayıs 2011 Çarşamba

"evlenilecek kız arıyorum" diyenlere..

"evlenilecek kız arıyorum" diyenlere soruyorum:
önce sen evlenilecek adam oldun mu?
daha önce adam oldun mu?
yani adem (ادم) oldun mu?
"ا" (elif) olup kıyamda durdun mu?
"د" (dal) olup rükûya eğildin mi?
"م" (mim) olup secdeye vardın mı?

2 yorum:

  1. Elif dedi ki: Kıyam, kıraat, rükû, sücûd rükûnlarından "Kıyam" dır bana düşen.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.. sürç-ü lîsânım affola..

    YanıtlaSil