7 Nisan 2011 Perşembe
yerme üzerine..
ağlanır belki ama gülmeye yok hacet, bakıp ele..
güleceksek önce kendimize ki ağlayacaksak yine öyle.
düşün bir; hakkı mıdır verdiğin bu özgürlük diline?
insanları yermek ne benim haddime, ne de senin haddine..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder