7 Nisan 2011 Perşembe

yerme üzerine..

ağlanır belki ama gülmeye yok hacet, bakıp ele..
güleceksek önce kendimize ki ağlayacaksak yine öyle.
düşün bir; hakkı mıdır verdiğin bu özgürlük diline?
insanları yermek ne benim haddime, ne de senin haddine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder